Sidor

Etiketter

Sökning

Translation

Creative commons

Creative Commons License
Tors digitala portfolio by Tor is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 Sweden License.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tisdag 4 september 2012

Gunnesborundan

Tid 26:40

Upplevelse: Jag åt inte så mycket till frukost (jag tycker inte så mycket om frukost) så jag kunde nog ha upplevt det lite bättre, men jag sprang hela tíden så jag blev lite trött (jag kunde inte hur loppet gick utantill så jag fick stanna och vänta ibland, men då sprang jag på platsen medans jag väntade). Och eftersom jag sprang hela rundan så kunde jag inte springa i full fart hela vägen.

Mål: Under 20 minuter.

Metod: Lära mig rundan och springa så jag för träning. Jag kan också äta bättre.

1 kommentar:

  1. Tor, du har satt ett tufft mål för din runda! Med regelbunden träning så kan du säkert nå det. När du kan rundan så tappar du ju heller inte någon tid på att springa på stället.
    Bra att du också inser att en bra frukost behövs för att kunna prestera sitt bästa! /ylva

    SvaraRadera